kouzlit

Julklappar

Publicerad 2013-12-05 00:54:23 i

I julklapp önskar jag mig ett jobb och pengar (lön från ett jobb), rent generellt sådär.
Annat smått är självklart också välkommet, men just nu är det detta jag behöver.
 
Imorgon ska jag ringa upp och maila städföretag så mycket jag bara kan. 
Har dock inte så höga förväntningar då jag mailade tre stycken för någon vecka sedan och det var bara en som svarade. 
De sa nej, som ni kanske förstår.
 
 
Nåja.
Kan inte jag få det jag önskar mig så kan ju i alla fall jag försöka vara trevlig och köpa julklappar åt andra som jag hoppas de kommer uppskatta.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kouzlit

Musik, katter, komik, kreativitet, stora och mysiga kläder, fluffiga strumpor..... Jepp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela