kouzlit

Å hej, å hå

Publicerad 2012-04-19 15:56:06 i Allmänt,

Hur kan man lyckas att inte skriva något på mer än ett år? Tydligen är det inte alls så svårt. 
Nåja, nu försöker man väl igen. Kan väl vara bra nu när det drar sig närmare studenten och slutet av gymnasiet för var dag som går...

 

I slutet av förra året hände det något himla konstigt inom familjen som har tagit krafter från oss allihop, och det är inte slut än heller. Nog för att vi är närmare vårt mål nu än förr, men bara vetskapen om att det inte hade behövt gå såhär långt överhuvudtaget är lite... irriterande. Allt vi vill är ju att få hålla lille Theo i famnen.

 

Utöver det har jag börjat träna, på riktigt den här gången. Jag har försökt så himlans många gånger innan men aldrig riktigt lyckats hålla mig fast vid det. Men den här gången har jag tränat regelbundet sex av sju dagar i veckan nästan varje vecka. Saker som tandläkarbesök och lov har hindrat mig (konstigt va? Att ett lov fick mig att träna mindre...), men jag kommer in i vanan igen ganska fort. Kan stolt säga att hittills har jag gått ner ca 8,5 kg sen i början av Januari.

 

Jahapp, det var väl allt! Ska försöka uppdatera lite oftare... Detta måste nog vara den femtielfte gången jag har sagt det på den här bloggen, men jag lovar... jag ska verkligen försöka den här gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kouzlit

Musik, katter, komik, kreativitet, stora och mysiga kläder, fluffiga strumpor..... Jepp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela