kouzlit

Ma mère.

Publicerad 2011-01-06 02:30:16 i Allmänt,

Jag kände att jag ville skriva någonting.
Någonting, för min mamma.
Inte för någon särskild anledning eller så.
Ingen annan anledning än att jag älskar henne mer än allt på hela jorden.

 

 

Tack mamma för att du alltid finns.
Tack, för att du alltid stöttar.
Tack, för att du alltid bryr dig om. Även när du själv har det svårt.
Tack, för att du alltid försöker förstå.

Du är så himla vacker mamma, och jag hoppas att du vet det.
Jag hoppas så innerligt att du vet hur mycket du betyder för mig.
Tack för att du är bäst, mamma!


Jag vet att mamma inte har facebook, och hon läser nog inte min blogg.
Så, jag ska skicka en länk till henne så att hon också får se.
Det är väl inte det bästa jag någonsin skrivit.
Det är ingen dikt, det är inget stort, inget speciellt.
Men det kommer från hjärtat och det är allt jag har.

(Nu när jag läser det igen, ser jag att det suger. Nåja.. det är i alla fall inget som ska betygsättas.)

 

Kommentarer

Postat av: Mamsen

Publicerad 2011-01-06 21:34:54

Gumman, det suger inte alls. Inte mer än i mina ögon som tåras... Vad jag är glad för att du har skriftens gåva, vid tillfällen som dessa. Jag är lyckligt lottad som har tre fantastiska, roliga, arga, ömsinta, skitjobbiga, kärleksfulla barn! Kom bara ihåg vad du skrev här när jag är gammal o ska in på hemmet. ;o) /kram mams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kouzlit

Musik, katter, komik, kreativitet, stora och mysiga kläder, fluffiga strumpor..... Jepp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela