kouzlit

Små saker kan ändå ge glädje

Publicerad 2011-03-01 00:01:30 i Allmänt,

Kollar Oscarsgalan på femman (okej, det tog slut nu men ändå), försöker få in kompositörer i huvudet och leker med katter.
Kanske borde jag bara koncentrera mig på en sak? 
Nåja, tänkte mest bara visa tre bilder.
För idag fick man ju studiebidrag och då köpte jag en sak jag behövde,
en jag ville ha och
något till mina katter!

 

 

Det jag behövde, en ny tvättkorg! Det jag behövde, en ny tvättkorg! (Jysk, 150:-)

 

Det jag ville ha, en mysig matta nedanför sängen så det inte är så kallt när man gå upp om mornarna. (Jysk, 75:-)

 

Kattleksaker, givetvis! Bollarna har kattmynta i sig, mums antar jag haha.  (Djurkompaniet, fyra i ett paket, 38:-)
Ziggy älskar att apportera med leksaksmöss, så jag köpte en ny till honom. Dock var den här lite för fluffig tror jag, men jaja, nu finns den ju här! (Djurkompaniet, 18:-)

 

Det var allt jag hade att säga, gonatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kouzlit

Musik, katter, komik, kreativitet, stora och mysiga kläder, fluffiga strumpor..... Jepp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela