kouzlit

Alrighty then!

Publicerad 2011-02-11 10:47:09 i Allmänt,

Halloj (. ! ?)
Vet inte riktigt vilket tecken jag ska använda, jag vet inte vilket humör jag är på (haha).
Aja, här sitter jag och är sjuk, med hosta och snuva och allt vad det är.
Ärligt talat hade jag hellre varit i skolan än suttit här. 
Det här är tråkigt och ensamt, så det är inte heller särskilt roligt.
Nåja, får hoppas att det går över jättesnabbt, helst nu under helgen.

Grejen med att vara sjuk är att man missar så mycket i skolan att man hamnar efter en del.
Hamnar efter i skolan blir jag oftast stressad och får lite ångest över det.

Självklart så innebär ju en förkylning också att jag inte kan sjunga, vilket bara
gör allt ännu värre. För kan jag inte sjunga blir jag mest bara ledsen.
Jaja, jag ska inte klaga mer nu, jag ska kolla på "Misfits" och äta frukost.

Ja just det, det här hände imorse, rätt skumt.
Hoppas att det var brevbäraren som hade paket, för då vet jag att
han kommer tillbaka på måndag!

 

Här ligger jag och sover och så vaknar jag av att det är något högt ljud.
Tror såklart det är alarmet på mobilen, fastän jag inte ställt något alarm.
Det låter igen, jag vaknar till ytterligare och fattar nu att det är ringklockan på dörren,
fast fortfarande inte tillräckligt vaken för att fatta att jag borde resa på mig.
MEN, när jag väl gö det och och hinner till dörren så är "ringaren" borta.
Undrar vem det var, varför han ringde på fyra gånger
och varför han tyckte det var nödvändigt att ropa genom brevinkastet. 
(Men nu är jag vaken i alla fall.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kouzlit

Musik, katter, komik, kreativitet, stora och mysiga kläder, fluffiga strumpor..... Jepp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela