kouzlit

Writer's Block.

Publicerad 2010-06-22 23:11:16 i Allmänt,

Tjosan!
Såhär är det, jag håller på att skriva en novell, eller något i den stilen.
Jag vet nämligen inte hur lång den kommer bli. 
Jag vet inte hur den ska sluta, jag vet inte hur jag ska fortsätta där jag är ens.
Jag gillar inte att få sådana blockeringar.
Jag vill bara kunna skriva och skriva och skriva, tills jag blir klar.
Men jag känner inte för det just nu, och jag vet inte vad jag ska skriva.

Fast, jag känner att jag vill göra något.
Jag vill antingen skriva något fint eller rita något.
Men jag har ingen inspiration. 
Vad gör jag nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kouzlit

Musik, katter, komik, kreativitet, stora och mysiga kläder, fluffiga strumpor..... Jepp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela