kouzlit

Long time no see

Publicerad 2010-08-03 15:39:19 i Allmänt,

Tjohejsan!
Har varit på Öland hos mina fina föräldrar i två veckor, men nu är jag tillbaka ett par dagar.
I söndags åkte jag till den andra Sandra i Bockara, och tittade på film med några.
Första gången jag sett alla sagan om ringen filmerna helt igenom.
Det tog oerhört lång tid, vi somnade runt sju på morgonen.

Idag när jag satt på stadsbussen tillbaka till lägenheten, poppade det upp
jättemånga tankar i huvudet på mig. 
Eftersom att jag inte varit i lägenheten på jättelänge alltså.
"Bäddade jag sängen innan jag åkte?"
"Diskade jag?.."
"Det kommer säkert vara kallt" (det var det inte)
"Jag måste nog köpa toapapper"
"Sjutton vad mycket post det kommer vara innanför dörren" (det var det)
"Jag måste slänga yoghurten" (japp)

Och lite sådant där.
Jag märkte att jag hade bäddat, diskat och ja, jag behöver köpa toapapper.
Jag märkte också att frysen är isig. Lite som antarktis där inne.

Ja just det, jag har klippt mig också.

Nu ska jag gå och... göra något. Kanske titta på film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kouzlit

Musik, katter, komik, kreativitet, stora och mysiga kläder, fluffiga strumpor..... Jepp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela